marți, 10 ianuarie 2012 By: Alexandra

CONCURS

Este primul meu concurs,sper sa-mi iertati emotiile.
Daca vrei sa CASTIGI una sau mai multe din accesoriile realizate de mine, nu trebuie decat sa urmezi cativa pasi simpli si GATA, ti-ai imbogatit cutia de bijuterii cu un ACCESORIU NOU.

Uite ce trebuie sa faci:
Pe pagina mea de FACEBOOK http://www.facebook.com/profile.php?id=100002411479643  gasesti un album cu numele CONCURS, aici fiind postate de mine toate pozele accesoriilor ce intra in concurs. Daca iti place un set de bijuterii,o pereche de cercei, etc da SHARE IMAGINII RESPECTIVE si aduna cat mai multe LIKE-URI  pe Wall-ul tau pentru acea imagine.
Poti da SHARE de mai MULTE ori, dar DOAR UNEI SINGURE IMAGINI. Daca primesti LIKE de la aceeasi persoana de mai multe ori, se va numara doar o data.
Dupa ce ai dat Share, trimite-mi un mesaj pe facebook prin care iti anunti inscrierea in concurs.
La finalul concursului, eu voi numara LIKE-urile, iar primele/primii 3 concurente/concurenti cu cele mai multe like-uri vor primi cate un PREMIU dupa cum urmeaza:

-LOCUL 1 va primi accesoriul/accesoriile din imaginea cu share
-LOCUL  2 va primi un set trandafiri (pandantiv+cercei) in culoarea aleasa de castigator
-LOCUL 3 va primi 2 perechi de cercei, la alegere din cei de pe blog

Concursul este VALABIL PE PERIOADA 10.01.2012-31.01.2012
Daca aveti intrebari nu ezitati sa mi le adresati.

Gratis si simplu, merita sa te inscrii ;) Bafta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu