miercuri, 1 februarie 2012 By: Alexandra

Rezultat Concurs

Au trecut si cele 20 de zile de concurs si e momentul sa aflam castigatoarele.Cine vrea sa afle?;;)
Iata cine a strans cele mai multe like-uri
Locul 1: Amalia Amii- set fluturasi-131 like
Locul 2: Alyssia Creatza-122 like
Locul 3: Alina Staicu-107 like
Multumesc tuturor fetelor pentru participare. A fost primul meu concurs, aveam emotii, recunosc ca imi era teama ca nu se va inscrie nimeni,dar se pare ca nu a fost asa si sunt foarte multumita de ce a iesit.
Afisez aici lista completa cu toate fetele ce au participat si daca aveti ceva nelamuriri sau am gresit la numaratoare va rog sa imi spuneti.
Inca o data va multumesc si va astept si la urmatorul concurs.


4.Florentina Maria Nicoleta-58
5.Carmen Marinela Dinu-57
6. Ionela Ududoi- 50 
7. Alecsandra Boldi-47
8.Andreea Alexandra Luisiana -45
9.  Panal Maria Madalina-27
10. Oana-Maria Goga-Bataesescu-10
11.Oana Catalina-9
12. Lari Larisa-6
13.Ilie Marius Paraluta-5
14. Veronica Vero-3
15. Adina Lapadat-2
16. Diana Alexandra-2
17. Vasile Augustina Marilena-2
18. Alina laura-1
19. Betty boo- 1
20. Roshioru Andreea-1
21. Cosmina Cristina-0
22. Trusca Ana-Maria-0
23. Alina Ali-0
24. Mihaela Myhaela-0 
 
 
 


3 comentarii:

Anonim spunea...

Aceasta domnisoara Oana-Maria Goga-Bataesescu, are cont pe trendzone unde a inselat mai multe persoane, inclusiv pe mine, facand un schimb cu ea fara sa-si onoreze tranzactia. Caracterul ei lasa de dorit, RUSINE!!!

Alexandra spunea...

Buna ziua. In primul rand, nu pot avea incredere in parerea unui persoane ce nu are curaj sa isi dezvaluie numele. In al 2-lea rand, ma indoiesc ca asa ceva s-a intamplat.

Corina spunea...

http://www.lista-neagra.info/lista/atentie-la-goga-bataesescu-oana.html

este vorba de o alta persoana inselata de aceasta individa, n-am apucat sa-mi recuperez nimic de la ea, o sa ne strangem toate sa facem o plangere penala.

Trimiteți un comentariu